Brezplačno svetovanje (8.00 - 14.00): 041 861 861

Prodajna mesta
Andrej Š., Maja J., Zmago S. in 1000+ ostalih priporoča

Samsung Servis Telefonov

Gizzmo.si - Pooblaščeni servis Samsung telefonov v Ljubljani. Certificirani serviserji strokovno pregledajo napravo in predlagajo najboljšo rešitev za garancijska ali izvengarancijska popravila.

Kaj je potrebno priložiti pri oddaji naprave na pooblaščenem servisu?

Ob uveljavljanju garancijskega zahtevka je potrebno priložiti:
- Izdelek, pri čemer mora biti serijska številka izdelka čitljiva
- Pravilno izpolnjen in potrjen garancijski list
- Za lažjo obravnavo vašega morebitnega garancijskega zahtevka lahko priložite tudi originalni račun, iz katerega je jasno razvidno ime in naslov prodajalca, datum in kraj nakupa ter tip in serijska številka izdelka ali IMEI.

Pooblaščeni servis Samsung telefonov

Hitro in strokovno opravljamo vsa garancijska in izvengarancijska popravila. Naši strokovno usposobljeni serviserji popravijo vse poškodbe telefonov, ne glede stopnjo poškodovanosti. Najpomembnejša informacija pa je, da se v nasprotju z nepooblaščenimi servisi kljub posegu v napravo garancija ne izniči, ampak je veljavna še naprej.

Brez cenenih delov vprašljivega izvora - originalni Samsung nadomestni deli

Uporabljamo izključno originalne nadomestne dele Samsung. V nasprotju z nepooblaščenimi servisi prihajajo naši rezervni deli direktno iz Samsungovega skladišča. Zato kljub temu, da je naprava servisirana, obdržiš garancijo in vodotesnost.

Servis telefona v Ljubljani ali s prevzemom po celi Sloveniji*

Uničeno napravo lahko prineseš na servis, ali pa nam jo pošlješ kar po pošti. Zaupaš pa jo lahko tudi našemu kurirju, kjerkoli po Sloveniji, ki jo prevzame pri tebi doma ali v službi, pripelje na popravilo in dostavi, ko je končana.*
*Za naprave znotraj garancijskega obdobja sta prevzem in dostava po celotni Sloveniji brezplačna. Za naprave izven garancije se zaračunata v enkratnem znesku v višini 9,99 €.

Med popravilom prejmi brezplačen nadomestni telefon

Za čas servisa telefona posodimo tudi nadomesten aparat. Tako v primeru nujnega popravila ne zamudiš pomembnega klica, ki bi sicer naletel na izklopljen telefon.*
*Izposoja je odvisna od razpoložljivosti. 
Kako poteka popravilo telefona?
1

Prinesi poškodovan Samsung aparat

  1. Svojo napravo prineseš v poslovalnico ali pošlješ po pošti. Če si iz Ljubljane, lahko popravilo telefona naročiš, kot naročiš pico! Pokliči nas in naroči kurirja, ki bo prevzel tvoj telefon in ga po končanem popravilu spet dostavil na tvoj naslov.

Prejmi brezplačen nadomestni telefon

  1. Ko napravo prevzamemo, prejmeš prevzemni list in izbereš brezplačen nadomestni telefon*.
    Tako te lahko tekom popravila obveščamo o napredku “operacije”.
2

Pregled in diagnostika

  1. Naprave znotraj garancijskega obdobja imajo brezplačno diagnostiko.
    Če naprava ni več v garanciji, se v primeru, da se po diagnostiki za popravilo ne odločiš, obračuna enkratni strošek v višini 15 EUR.
3

Koliko časa traja popravilo?

  1. Ko napravo prevzamemo, preverimo okvaro in se na podlagi tega dogovorimo za okviren rok popravila. Nekatere enostavnejše napake odpravimo že v istem dnevu. Če gre za zahtevnejše popravilo ali pa rezervni deli niso na zalogi v našem skladišču, lahko popravilo traja do zakonsko določenega roka, navedenega v garancijskem listu.
4

Spremljaj potek popravila

  1. S kodo na prevzemnem listu lahko preko spodnjega obrazca slediš napredku popravila. Ker natančno veš, kaj se s tvojo napravo dogaja, ti ni treba stati pred poslovalnico, zato lahko čas med čakanjem boljše izkoristiš.
5

Prevzemi popravljeno napravo

6
  1. Takoj ko je naprava popravljena na prevzem, te pokličemo in o tem obvestimo. V primeru nedosegljivosti ti pošljemo SMS sporočilo.
Kje nas najdeš? ⤵
→ Pokaži navodila za pot (Google Maps)

Samsung Servis Ljubljana

BTC City, Center Desetka
Nasproti zadnjega vhoda v CityPark

Hrvaška ulica 10
1000 Ljubljana

Info in rezervacije: 041 861 861

Delovni čas servisa:

Pon-Pet: 09.00 - 16.00
Sobota: Zaprto
Nedelja, prazniki: Zaprto

Delovni čas - prevzem in oddaja:

Pon-Pet: 9.00 - 20.00
Sobota: 10.00 - 19.00
Nedelja, prazniki: Zaprto

Preveri stanje popravila ⤵
Vnesi šestmestno številko, ki jo najdeš na servisnem delovnem nalogu in preveri, kako daleč smo s popravilom tvoje naprave:
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Uporabni nasveti pred servisom telefona

    Hej! 👋

    Spodaj smo ti pripravili nekaj nasvetov in odgovorov za najpogostejša vprašanja, ki se strankam porajajo pred popravilom telefona. Če te zanima še kar koli drugega, te vabimo, da nas kontaktiraš po telefonu ali e-mailu - 041 861 861 ali [email protected].


    1. Kako se lotiti popravila telefona doma?

    Svetujemo, da se popravilu telefona v domači ali sosedovi garaži izogneš. Naše izkušnje kažejo, da se vsako tretje popravilo doma na koncu znajde na naši operacijski mizi. Naprave danes vsebujejo vse več komponent, kar drastično oteži servisni postopek, vsekakor pa pozabi na vodotesnost v primeru, da telefon odpiraš lastnoročno. 

    Med popravilom doma večkrat uničiš še dodatne komponente, ki so prej delovale in zaradi tvojega junaštva predstavljajo dodaten nepotreben strošek, ki ga s prvotnim prihodom na servis ne bi bilo.

    Kot je navedeno v garancijskih pogojih, se v primeru, da v napravo lastnoročno posegaš, garancija izniči in garancijsko popravilo ni mogoče.



    2. Kje so uradni Samsung servisi v Sloveniji? 

    V Sloveniji sta dva uradno priznana servisa za Samsung naprave. Oba se nahajata v Ljubljani in eden od teh smo mi. Zagotavljamo ti profesionalno izvedbo, izkušeno ekipo, ki je popravila že preko 10.000 telefonov. Pri nas uživaš tudi v po nakupnih ugodnostih pri dodatni opremi, da lahko preprečiš nadaljnje poškodbe.

    3. Kaj narediti, ko telefon pade v vodo?

    Čim hitreje ga obriši z brisačo in prinesi na servis. Tudi mi smo slišali, da skleda riža dela čudeže, a temu žal ni vedno tako, hkrati pa s tem načinom nevede povzročiš še dodatno škodo. Res je, da riž vpije polito tekočino iz zunanjosti telefona, a hkrati povzroči dodatne težave, ko se razmoči in nalepi na reže tvojega Samsunga, ki jih je zaradi lepljivega učinka toliko težje očistiti, prav tako pa ne odstrani skodljivih snovi, katerim je bila tvoja naprava izpostavljena.

    V primeru, da je tvoj model Samsunga vodotesen, je garancijsko popravilo v primeru stika z vodo mogoče. Če tvoja Samsung naprava ni vodotesna (glej specifikacije naprave), garancijsko popravilo v primeru stika z vodo ni mogoče in je potrebno izvengarancijsko popravilo, katero je plačljivo.

    4. Ali ostane naprava po popravilu še vedno vodotesna?


    V primeru, da je tvoja naprava servisirana pri pooblaščenem servisu in ima IP certifikat, ostane vodotesna. Tvoj Samsung bo zdržal neljube nesreče s prevrnjenimi kozarci tudi po popravilu in še naprej ostane v garanciji.

    5. Ali je po popravilu moj Samsung še vedno v garanciji?

    Da, po garancijskem popravilu je tvoja Samsung naprava še vedno v garanciji, vendar se ta ne podaljša. Garancija je omejena na 24 mesecev od nakupa naprave (beri garancijske pogoje naprave).


    6. Kako dolgo boš v času popravila brez svojega Samsung telefona?

    Ko napravo prevzamemo, preverimo okvaro in se na podlagi tega dogovorimo za okviren rok popravila. Nekatere enostavnejše napake odpravimo že v istem dnevu. Če gre za zahtevnejše popravilo ali pa rezervni deli niso na zalogi v našem skladišču, lahko popravilo traja do zakonsko določenega roka, navedenega v garancijskem listu.

    Da pri bolj dolgotrajnih popravilih ne bi ostal brez telefona, pa imamo na voljo več nadomestnih naprav, s katerimi zagotovimo, da si dosegljiv tudi medtem ko je tvoja naprava na popravilu.


    7. Katere servisne storitve opravlja servis Samsung telefonov pri gizzmo.si?

    Pooblaščeni servis Samsung telefonov pri gizzmo.si opravlja vse možne garancijska in izvengarancijska popravila vaše Samsung naprave. Na pomoč ti priskočimo z naslednjimi servisnimi storitvami:


    • popravilo ekrana Samsung,
    • menjava zadnjega pokrova Samsung,
    • menjava baterije Samsung,
    • ohranitev oz. prenos podatkov za Samsung,
    • odprava programskih napak Samsung,
    • servis kamere na telefonu Samsung,
    • servis mikrofona na telefonu Samsung,
    • servis polnilnega konektorja Samsung,
    • servis selfie kamere Samsung,
    • servis stekla kamere za Samsung,
    • servis NFC enote Samsung,
    • servis ohišja Samsung,
    • servis senzorja bližine Samsung,
    • servis senzorja za prstni odtis Samsung,
    • servis reže za SIM kartico Samsung,
    • servis svetlobnega senzorja Samsung,
    • servis tipk za glasnost Samsung,
    • servis tipke za vklop Samsung,
    • servis vhoda za slušalke Samsung,
    • servis vibracijske enote Samsung,
    • servis WiFi modula Samsung,
    • servis Samsung zvočnika,
    • servis stika s tekočino Samsung,
    • povrnitev izbrisanih podatkov Samsung,
    • sistemska ponastavitev telefona Samsung.

     

     


    Prepusti servis Samsung telefona strokovnjakom!
    Pridobi ponudbo in rezerviraj
    Pooblaščeni Samsung Servis - gizzmo.si
    4.74742
    Nazaj 041 736 736

    Prazna
    košarica?

    Kupcem pogosto privoščimo posebne akcije. S prazno košarico jih žal ne moreš izkoristiti.

    Napolni jo s klikom na gumb "V KOŠARICO" pri posameznem artiklu.

    Košarica

    Darilo si izbereš na blagajni!

    28-dnevno jamstvo zadovoljstva

    Notice