Cenik storitev


 
 

SERVIS

Zaupanje je najvažnejše


Ponosni smo na odnose, ki smo jih zgradili z našimi strankami. Zavedamo se, da je zaupanje ključni dejavnik zgodbe o uspehu. Smo zaupanja vreden partner za več globalnih blagovnih znamk mobilnih in telekomunikacijskih naprav. Emonagram je pooblaščeni servisni center za popravila v garancijskem in izven garancijskem roku za:

Apple • SamsungHuawei • Nokia • HTC • Emporia • Wiko • Blackberry • CubotGeneral MobileBea-fon • CAT • Blaupunkt • Microsoft • Sony • Maxcom • MobiWire • A1 Smart HomeHonor


 
 

UPORABNIŠKI CENTER

Koristni nasveti pred prihodom v pooblaščeni servis


V slučaju okvare vaše naprave vas prosimo, da obiščete prodajno mesto, kjer ste napravo kupili. Naprave kupljene preko spletne prodaje lahko pošljete po pošti ali jih prinesete na naše prodajno mesto.

Svetujemo vam, da pred predajo naprave v servis zaščitite svoje podatke pred izgubo.


Shranite svoje podatke v ločenem pomnilniku

Aparat je po servisnem postopku nastavljen na tovarniške nastavitve, zato poskrbite, da shranite vse podatke iz vaših naprav (fotografije, video in avdio datoteke, stike in drugo) v ločeni pomnilnik ali jih sinhronizirajte na svoj oblak ali oblak (iTunes, Google, Office 365 in podobno), da se ne bi izgubili. Prodajna mesta in servisni center niso odgovorni za izgubo uporabniških podatkov in / ali aplikacij, niti za nastale stroške zaradi take izgube.

--

Izključite vsa gesla in PIN kode ki so nastavljene na vaši napravi

Da se lahko popravilo izvrši neovirano, morate zbrisati PIN kode, gesla in druge varnostne nastavitve, ne glede na to, ali ste jih nastavili vi ali so bile že nameščene ob nakupu.

--

Priložite opremo, ki je povezana z okvaro

V primeru, da je okvara povezana s polnjenjem naprave, obvezno priložite polnilec (in kabel), ki ga koristite.

--

Obvezno pripravite vso dokumentacijo

Naprava mora imeti priložen garancijski list in račun kot dokaz, da je izdelek v garancijskem roku. V nasprotnem primeru garancijsko popravilo ni mogoče.

--

Status servisa

Vse informacije o statusu servisa vaše naprave lahko dobite z vpisom IMEI in zadnjih 4 številk vaše telefonske številke na tej povezavi

--

Prevzem naprave

Svojo napravo morate prevzeti v roku 15 dni od zaključka servisnega postopka. V slučaju izven garancijskega popravila, na katerega ste pristali, morate poravnati stroške pred prevzemom naprave. Po izteku zadnjega roka 45 dni od obvestila za prevzem naprave se le-ta pošlje na recikliranje skladno s pravili servisa.

--

Odstop od izven garancijskega popravila

V slučaju odstopa od izven garancijskega popravila ali želje po izključno diagnostiki naprave, vam bo servis računal storitev po veljavnem ceniku. Taka naprava se lahko prevzame po plačilu navedene storitve.

 
 

OPOZORILO


Opozorilo za uporabnike Apple naprav

Obvezno izključite opcijo ''Find my phone'' pred pošiljanjem naprave na servis.
Del opcije ''Find my phone'' je tudi funkcija zaščite naprave pred krajo. Zato obvezno preverite ali ste izključili opcijo pred pošiljanjem naprave na servis. V nasprotnem primeru ni mogoče izvesti popravila. Opcijo je mogoče izključiti preko mobilne naprave (postavka/Cloud) ali preko internetne strani www.icloud.com/find.

Navodila za izključitev FMI:
Settings -> Apple ID -> iCloud -> Find My iPhone



Opozorilo za uporabnike Android naprav

Predno nastavite napravo na tovarniške nastavitve, izbrišite Googlov račun in račune povezane z izdelovalcem naprave, da ne vključite FRP (Factory Reset Protection).

 
 

DODATNE INFORMACIJE

Garancijsko popravilo


Popravilo ne bo opravljeno v sklopu garancije, če pooblaščeni servis ugotovi naslednje:

• Poškodba je nastala zaradi nepravilne uporabe izdelka ali delov naprave, ali uporabe, ki je v nasprotju s proizvajalčevimi navodili.

• Okvara, ki je nastala zaradi mehanske poškodbe, nepravilnega ravnanja (vključno s poškodbo zaradi uporabe ostrih predmetov, upogibanja, stiskanja, padca ipd.), nepooblaščeno spreminjanje programske opreme (vključno z nedovoljeno nadgradnjo ali razširitvijo), uporabe nepravilne opreme: baterije, polnilci ali drugega potrošnega materiala.

• Je na napravo vplivala vlaga, tekočina ali hrana, kemični izdelki in podobno ali višja sila (ekstremna temperatura, toplotna poškodba, korozija, nevihta, požar, neustrezna napetost in polarnost ter drugi škodljivi učinki, ki jih ni mogoče predvideti).

• Je bila serijska številka naprave ali datumska koda pri dodatni opremi odstranjena, izbrisana, spremenjena, je nepregledna ali pomanjkljiva.

• Je datum na garancijskem listu izbrisan ali popravljen.

• Naprava je bila vrnjena brez priloženega originalnega dokazila o nakupu (račun), ki jasno navaja ime in naslov prodajalca, čas in kraj nakupa, vrsto izdelka in IMEI ali drugo serijsko številko.

• Škoda (ali domnevna škoda), ki je posledica dejstva, da je bil izdelek uporabljen na nepravilen način ali bil povezan s katerim koli drugim izdelkom, dodatno opremo, programsko opremo in/ali storitvijo, ki je proizvajalec ni proizvedel ali posredoval, ali bil uporabljen na drugačen način, kot je v uporabniških navodilih predvideno da se uporabi.

• Škoda je nastala zaradi dejstva, da so zaščitne nalepke na ohišju baterije poškodovane, baterijske celice zlomljene ali nosijo poškodbe zaradi poskusa nedovoljenega popravila ali je baterija bila uporabljena v napravi, ki je drugačna od tiste za katero je bila izdelana.

• Naprava je bila odprta, zamenjana ali popravljena s strani kogarkoli razen pooblaščenega servisnega centra, če je bila popravljena z uporabo neoriginalnih delov ali če je bila serijska številka izdelka, datum na mobilni dodatni opremi ali številka IMEI odstranjena, izbrisana, zbledela, spremenjena ali je neberljiva na kakršenkoli način.
• Napake ni mogoče reproducirati.

• Če so nastavitve SMS/GPRS/MMS/Internet napačne, napaka pa je povezana z uporabo teh storitev.

--

V vsakem primeru podrobno preberite garancijske pogoje proizvajalca, da ugotovite katere so vaše pravice in obveznosti.

 

Potrebujete dodatne informacije? +386 1 475 9560

Kontaktirajte nas